Nog meer andere plannen...Nederland! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Maarten & Resi - WaarBenJij.nu Nog meer andere plannen...Nederland! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Maarten & Resi - WaarBenJij.nu

Nog meer andere plannen...Nederland!

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten & Resi

17 December 2010 | Oostenrijk, Wenen

Hoi allemaal,

De vliegtickets van Wenen naar Schiphol bleken wat goedkoper dan we hadden verwacht (andersom is het wèl heel duur), en we vinden het toch wel leuk om thuis te zijn met de Kerstdagen, dusss...wij hebben vliegtickets voor volgende week!!

We komen dinsdag de 21e in de avond aan, en vertrekken op dinsdag de 28e weer in de ochtend. We zijn al een druk programma in elkaar aan 't zetten, en we proberen natuurlijk zoveel mogelijk mensen te zien.

Dus misschien tot volgende week!

Groetjes, Maarten en Resi

• 17 December 2010 - 08:53

Elly:

Hoi Maarten en Resi,

jullie gooien onze kerstplannen volledig in duigen, maar erg leuk dat jullie er zijn met kerst!
    We maken er een gezellige Voornen/v.d. Geesten + oma-kerstdis van!
    Tot kerst!

Liefs van Sjaak en Elly

• 17 December 2010 - 10:05

Dick Voorn:

Hoi Resie en Maarten,

Hoe kunnen jullie dit nou doen.
    Daar de lekkere wintersport achter je laten en hier eendenborst gaan zitten eten ?

Prettige kerst.

• 17 December 2010 - 13:26

Henk En Jenny R.:

Hallo Maarten en Resi. Het is nauurijk veel mooier met de Kerst in Ruinen dan in Wenen! Ruimte genoeg in Over de Waand 23 te Ruinen. Wij hopen dat de sneeuw nog een week blijft liggen , dan kunnen jullie toch nog genieten van een witte kerst in Holland,

Groeten van de witte Brinkberg in Hardenberg.

• 17 December 2010 - 15:04

Fam. Visser:

Geweldig wat een leuk plan. Alvast een goede reis en misschien auf wiedersehen in Holland.
    Pascal, Johan en Geke Visser.

• 19 December 2010 - 16:37

Klazien Runhaar:

Hallo Resi en Maarten, Wat leuk dat jullie een vliegtuig naar Schiphol gevonden hebben. Ik denk dat het mooi is weer even in Nederland te zijn, en even in het nieuwe huis in Ruinen te kijken. Ik hoop dta jullie een goede reis hebben en het weer geen roet in het eten gooit. groetjes Klazien

• 21 December 2010 - 16:21

Meriam:

Ha, die Resi en Maarten
    Van de sneeuw in de sneeuw! en nu maar hopen dat het luchtverkeer soepel verloopt. We heel leuk, dat jullie met de Kerst 'thuis' zijn. Geniet van de kerstdagen in Sassenheim en Ruinen.
    X Meriam en Hennes