Virtuele tour door ons huisje! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Maarten & Resi - WaarBenJij.nu Virtuele tour door ons huisje! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Maarten & Resi - WaarBenJij.nu

Virtuele tour door ons huisje!

Door: Maarten & Resi

Blijf op de hoogte en volg Maarten & Resi

21 Augustus 2011 | Oostenrijk, Wenen

We hebben een virtuele tour van ons huisje online gezet (klik op het icoontje op de volgende site)!!:

Voor iedereen die nog niet hier in Wenen is geweest (en voor de rest natuurlijk ook)! Na het laden ga je door een klik op de groene bolletjes naar de aangegeven locatie. De meeste plekken zijn deels of volledig panoramisch, dus je kunt nog ronddraaien ook!!

Je hebt Flash nodig om dit te laten werken (meestal al aanwezig op de computer). Let op dat sommige browsers gaan zeuren over "actieve inhoud" van de pagina wel of niet uitvoeren. Dat moet je in dit geval dus uitvoeren... Het laden kan even duren (zeker met trage internetverbindingen); helaas wordt namelijk de complete 65 MB onmiddelijk ingeladen.

Mocht het niet werken: laat maar horen op onze waarbenjij.nu of stuur een mailtje!

De techniek staat voor niets... (met uitzondering van wat rare strepen en soms niet passende stukken; ik was te lui om opnieuw foto's te maken!)

Groetjes, Maarten en Resi

P.S: Hopelijk zeer binnenkort komt er nog een ècht blogje van ons, vóórdat we nieuwe gasten hebben en we naar Spanje gaan; we moeten nog even wat foto's afwachten (technische probleempjes)!

• 22 Augustus 2011 - 08:59

Evelien:

Jeetje, geweldig zeg die 360 tour door jullie huis! Leuk om te zien en het ziet er ook prachtig uit!
    Verder alles goed in Wenen? Zo te zien is het lekker weer!!
    Groetjes, Evelien

• 23 Augustus 2011 - 07:19

Annie Van Derk:

Ik ga later jullie site verder bekijken,maar ik wil jullie alvast hele fijne dagen wensen als ma Annie bij jullie is met aanhang,geniet er van,het zal vast super worden .gr.van mij

• 24 Augustus 2011 - 06:55

Fam.drost:

super leuk even een tour door jullie huis!!!!! :)
    alleen kreeg woonkamer niet geladen .
    knap hoe jullie dit gedaan hebben!!
    en je kunt mooi even laten zien hoe het er bij jullie uitziet heb ook even je verjaardag kaartjes bekeken ;)

groetjes wilco ina en een dikke knuffel van anna en wim

• 27 Augustus 2011 - 07:55

Maarten:

De woonkamer blijft om de een of andere reden heel lang laden, maar werkt bij mij ook al als het "laadbalkje" nog gewoon in beeld staat!